Întrebări Frecvente

Intrebari Frecvente

Alege produsul dorit, selecteaza marimea si da click pe ”Adauga in cos”. Pentru a finaliza comanda apasa in coltul din stanga pe iconul care prezinta un cos si alege ”Finalizare comanda” . Ulterior va fi necesar sa alegi metoda de expediere si cea de plata. Nu uita sa adaugi un voucher de reducere daca ai unul.

Dupa plasarea unei comenzi online pe site-ul nostru, aceasta va fi inregistrata in sistem si va fi verificat stocul aflat in depozite. Comanda va fi expediata doar dupa confirmarea existentei fizice imediate a produselor. In cazul in care produsele sunt disponibile in stoc, comanda va fi livrata catre tine printr-un serviciu de curierat rapid la adresa mentionata in formularul online.

Comanda existenta nu se poate modifica. Daca totusi iti doresti acest lucru, cel mai simplu este sa anulezi comanda facuta. Scrie-ne despre asta in formularul din sectiunea Contactati-ne. Nu uita sa specifici numarul de comanda.

Daca un produs achitat nu este disponibil pentru livrare, se initiază automat o procedura de creditare a sumei, inapoi in contul tau. Suma va fi vizibila in contul din care a fost efectuata plata in 1-10 zile lucratoare.

Plasarea unei comenzi nu garanteaza existenta tuturor produselor din urmatoarele motive: - produsele afisate online nu mai exista in stocul fizic din depozit; - produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor; - tranzactia/plata nu a fost finalizata.

Codul de securitate CVV este inscriptionat pe spatele cardului si, de regula, este format din 3 cifre.

Termenul de livrare al comenzii este intre 2 si 5 zile lucratoare de la momentul procesarii acesteia de catre noi.

În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact sau telefonic.